fäääääärdig

Japp, nu har det gått fyra månader sen jag kom hit och gud va konstigt det känns. Känns som jag varit här jättelänge men det känns också som om jag kom igår. Har verkligen hunnit med mycket på de här fyra månaderna. Men just nu är det bara så skönt. Jag har tre veckor härlig semester framför mig - helt underbart!

Nu sitter de flesta av vännerna och pluggar till sina sista prov imorgon men jag är färdig. Så jag har packat (rummet ser så tomt ut) och nu tvättar jag det sista. Kan inte fatta att jag är i NY på fredag OCH att jag träffa Jon då...det är minsann på tiden.

Imorgon ska jag ta en lång skön sovmorgon sen blir det att umgås med allihopa den sista dagen. Imorgonkväll ska vi till Applebees för en sista måltid (vad dramatiskt det lät). Började faktiskt gråta idag efter jag sagt hej då till min fotografi-professor. Blev förvånad själv av min reaktion men han har verkligen varit jättebra och jag har lärt mig så mycket av honom så det är väl antagligen därför.

Jag och Jon kommer uppdatera lite på bloggen så ni vet var vi är och hur vi har det...

Många minnen har det iallafall blivit under den här terminen, här är en del av dem:








Nu är det dags för en ny resa!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Annika

Snyggt jobbat med alla tentor Majsan! Vilken fantastisk termin du verkar ha haft. Men usch, jag vet precis hur det känns. Kluven känsla inför att lämna alla vänner man fått och att äntligen få komma hem och träffa alla. Hoppas att du och Jon får det topp! GOD JUL får man väl passa på att önska också ;) Pussar

2009-12-17 @ 13:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0