Final exams!

Nu spenderas mesta tiden i bibblan. Nästa vecka är det alla final exams så det pluggas för fullt!
Idag gjorde jag färdigt min sista uppgift i fotokursen. Vi ska göra en filmaffisch. Jag tog foton av Hasan och satte honom bakom galler så det ser ut som han är i fängelse..hehe...filmen heter Busted! Försökte ladda upp den här men det funkar inte.

Annars så försöker jag umgås så mycket som möjligt med alla här innan vi ska åka hem. Så den här sista tiden är rätt intensiv. På fredag ska vi ha en avslutningsgrej med alla internationella studenter.

I helgen bokade jag hotell för mig och Jon i Los Angeles och Las Vegas....woohoo =)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Sara HK

Lycka till på alla exams och njut av sista tiden nu! kram på dig



ps. jag åker till seattle den 21a, så om du har vägarna förbi så får du hojta till! ;)

2009-12-12 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0