Plugge en lördakväll...jo fosatan!

Här sitter jag och Amy och pluggar en lördagkväll...är det finals så är det finals!
Marketing är riktigt intressant men det ska bli så skönt att sälja boken om några dagar!



Men vi ska faktiskt ta oss utanför rummet om ett par timmar tillsammans med Julia. Vi ska först till Daddy's och antagligen ta en sista Eddie-dog för att sen antagligen gå till Vinny's för sista gången! Det blir dock en lugn kväll för imorgon måste jag plugga igen.

Igårkväll hade vi fest med alla internationella studenter som jag och Kamal hade ordnat. Vi var hemma vid Kamal och Graham, dansade och hade skoj! Jag och Ale hade ordnat en Jeopardy-tävling med kategorierna: In Clarion, The International Family, The Culture Night och Words. Laget "Love your life" vann efter en jämn kamp!

Pussar och kramar till er därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0