Chicago!

Nu har jag, Ale och Julia bokat vår resa till Chicago! Så det blir tre dagar för oss i Chicago under Thanksgiving. Åker den 25november och kommer tillbaka 28november. Hittade hotell och flyg för 2000kr. Ska bli skönt att komma iväg en sväng igen. Kommer dock va lite kallare än mitt förra resemål ;)

Idag sitter jag och pysslar med ett reklam-projekt och i eftermiddag ska jag möta min grupp i företagande för att skriva vår affärsplan. Ikväll ska vi nog iväg och se 2012 - höga förväntningar!

Här kommer bilder från kulturkvällen!


Dancing Queen - ABBA. Det är jag som har en glittrig top.


Tysk beergarden


Cancan-dans! Jag till vänster om Stephan i mitten.


I love Europe - Christer Sjögren. hahaha!

Puss och Klem!


Kommentarer
Postat av: Erna

Hej på dig Maja.

Kul att du piggnade till och gick vara med på kulturkvällen. Jag antar att du varit en av "hjärnorna" i Europagruppen. Det är jätteroligt att läsa din blogg och se på bilder. Ha det nu så trevligt på Thanksgiving,ännu en av alla upplevelser du får ta del av. Och du,i det rappet är det 1:a advent. Kram Erna

2009-11-14 @ 11:03:55
Postat av: Storm

Hej Maja, hoppas allt är bra. Jag smygläser lite här då och då. Kul att du ska till Chicago, där bor ju jag, nästan. Är dock i Las Vegas med herr Olsson under thanksgiving. Du kommer gilla stan, väldigt väldigt trevlig, välskött och fin. Klä dig varmt, det börjar blåsa snålt här! Kram

2009-11-18 @ 02:22:54
URL: http://stormhbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0