HALLOWEEN

Här kommer bilder från min första amerikanska Halloween OCH den levde VERKLIGEN upp till förväntningarna!
Vi tog kort på alla roliga kostymer som fanns - här kommer ett smakprov!


Ale som hippie


Jag mellan Moulin Rouge-tjejerna och bakom oss har vi den lebanesiska djävulen och ängeln.


Hahaha...the beer-keg! Vinnaren av bästa kostym!


Vi hittade några cowboytjejer!

   
Jag fick pussa gorillan! Julia blir både spooned&forked! Uma Thurman från Pulp Fiction visade några moves på bardisken.

   

Den långa veckan av Halloween har verklige varit skoj men intensiv!
Kanske därför jag legat i sängen idag med feber men jag börjar redan känna mig bättre, tack och lov! Har inte tid att vara sjuk denna vecka. En del plugg att ta tag i plus att vi har kulturkvällen på fredag.

Jag kom precis tillbaka från att öva vår del på scenen. Det kommer bli riktigt kul och vårt uppträdande känns riktigt bra!

Nästa helg ska vi förhoppningsvis till Pittsburgh. Dinnys brorsa bor där och ville gärna ha besök.



Pussar till er därhemma!



Kommentarer
Postat av: Sara HK

åh va roligt att få uppleva en riktig halloween! och vad tjusig du var!

själv var jag mest upprörd över att här i sverige verkar halloween handla om att leva ut sina "glamourmodell"-drömmar. Vet inte hur många tjejer iklädda enbart bikini och vrålhöga klackar eller kjolar som slutar innan de börjar. OMG! =)

2009-11-02 @ 14:05:33
Postat av: Therese rausmark

Shit va roligt!! va fin du va =)

hahha åhh va jag håller med sara....det är heelt sjukt va folk tar tillfället i akt att leva ut sina "glamourmodell"-drömmar. satt o skrattade efter helgens vimmelbilder....pinsamt! :D

2009-11-02 @ 15:30:07
Postat av: Jon

Ja, jag behövde inte klä ut mig..Jag stod för mycket glamour ändå! ;)

2009-11-02 @ 18:42:39
Postat av: linn

Fina bilder! :)

2009-11-03 @ 19:51:24
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0