photoshop, photoshop, photoshop

Den här veckan har jag levt i labbet i skolan. Suttit och pletat och plitat med min fotoinlämning. Idag 12.05 blev jag färdig, så himla skönt!! Så i eftermiddag ska jag njuta av en klippning och sen ska jag träna.
Har dock fortfarande rätt mkt skolarbete kvar innan jag slutar så i helgen blir det nog mest plugg.

Idag kommer Ale's syster och mamma hit så vi ska äta middag med dem ikväll. Ska bli spännande att träffa dem.
Annars så händer det inte så mycket nytt här. Vi såg The Notebook igår =) Jag har aldrig sett den och jag blev förälskad...sjukt vad man kan bli sentimental när man är långt ifrån dem man älskar!

Nu ska jag gå och äta och sen lektion!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Marie o Lätta

Puss o kram från mamma o pappa

2009-11-12 @ 21:59:17
Postat av: Jon

Så nu har du ÄNTLIGEN fått se the notebook! så som du har längtat :) Puss o kram från Mig!

2009-11-13 @ 11:30:31
Postat av: Johanna

åååå the notebook är SÅ bra! ha det bäst gummsi! thinkin of you ;)

2009-11-14 @ 01:42:39
Postat av: Sara HK

av den filmen blir man sentimental även om man är nära dom man älskar, så jag kan tänka mig din situation! ;)

kram på di

2009-11-15 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0