Sjuk

Var vid campushälsan idag och jag har dragit på mig influensan. Det är dock bara influensan och INTE svininfluensan. Så jag är nu beordrad att stanna på mitt rum tills jag har varit utan feber i 24h. De sa att det brukar ta mellan 3 till 5 dagar. Jag har t.o.m. fått en mask att bära när jag går till badrummet så jag inte ska smitta de andra.

Så nu ligger jag i sängen och svettas. Amy min underbara rumskamrat skall åka till ValMart och köpa mat till mig plus att hon skall hyra en film. Väldigt skönt att ha henne tillhands just nu.

Tyvärr kommer jag missa kulturkvällen men det enda jag bryr mig om nu är att bli frisk igen.
Var inte oroliga därhemma, det är bara en vanlig influensa. Det blir bara sängliggande för ett par dagar.

Maja

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan!

Tråkigt att du missar kulturkvällen som du har jobbat så med.Håll dej lugn och drick mycket vatten så blir du snart bra. Fina bilder från hallowen... Jag kännde mej inte särskillt glamorös i Tofta-skogen och då jag såg på leriga enduroförare, GGN.

Sköt om dej och krya på dej Kram från mamma

2009-11-03 @ 19:39:50
Postat av: Maja.

Usch, lät mindre kul. Krya på dig!

2009-11-03 @ 20:30:29
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

FRÅGESTUND I BLOGGEN! kika in och fråga vad du vill :-)

2009-11-03 @ 20:38:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Wiba

Hej!

Nej vad tråkigt att du e sjuk, du som skrivit så mycket om den där kulturkvällen...

Men viktigast e ju att du blir frisk o kry igen!

Hoppas du har det toppen bra ändå, mysigt o ligga nerbäddad ett par dagar o sträck-se massa filmer. O sakna oss här hemma :)



Kram så länge

2009-11-03 @ 22:37:37
Postat av: Sara HK

Usch och buu för influensa, krya på dig!

2009-11-05 @ 12:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0