Tack!

Tack Farmor och Farfar, Mormor och Annica och Christer for era brev! Det ar alltid lika roligt att fa post! :)
Det ar kul att lasa vad ni pysslar med dar hemma!

Storm: Harligt med Las Vegas! Jag ska dit i januari innan jag aker hem. Jag ska absolut ta med vinterjackan till Chicago, inga fler forkylningar for mig tack!

Sitter i bibblan nu och skriver pa min del av min grupps businessplan. Fick ta konkurrensanalysen, vilket kanns som ett angenamt jobb. Ska plita ihop en sida pa engelska sen ar det klart. Vi kom till sist fram till att vi skulle dela upp grupparbetet for det ar nastan intill omojligt att kunna traffas. Alla har olika scheman och de flesta i gruppen har nagon aktivitet utover studierna. En kille ar med i brottnings-teamet, en i football-laget, en tjej i dans-teamet och en i fotbollslaget.

I helgen blir det Pittsburgh. Dinnys bror bor i Pittsburgh med familj sa han ska komma och hamta oss imorgon formiddag. Han och Dinny har planerat hela helgen for oss. Vi ska ga pa ett konstmuseun, vi ska shoppa, ga pa comedy-club och ata massa god mat =) Sen kommer vi tillbaka sondag kvall. Ser framemot helgen.

Det gar fort. Nasta helg ar det Chicago och sen har vi bara tva helger kvar har!

I onsdags firade vi Zahra. Hon fyller ar idag men ar for tillfallet i NY.  Sa vi ordnade en overraskningsfest och hennes foraldrar hade kontaktat Hasan sa vi hade en tarta med halsning fran dem. Och hon blev sa glad. Hon grat och sa att det var hennes basta fodelsedag nansin, sa himla sot! Sen gick vi alla ut pa CellBlock och det blev en riktigt rolig kvall.







Kommer bli svart att saga hej da till alla dessa underbara manniskor.
Blandade kanslor. 28 dagar kvar till NY med Jon! =)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0