Vädret är som Kate Perry..

...det är ett av Ale's återkommande skämt som verkligen stämmer!
Igår sken solen och det var en underbart vacker dag, för en vecka sen snöade det och idag regnar det.

Nu har jag varit här halva tiden. Det går verkligen fort. Nu har lärarna verkligen kommit igång också. Det är som sista terminen på gymnasiet. Alla lärare kommer på att de ligger lite efter så nu har jag så mycket mer att göra än de första två månaderna. Nästa vecka har jag två prov och ett projekt jag måste jobba på men det är ämnen som jag gillar.

Vi ha börjat planera Thanksgiving lite smått. Dinny från Sierra Leone har hennes äldre syskon i USA också så vi är fyra stycken som ska få följa med henne hem under Thanksgiving-day. Jag är riktigt glad för det, ska bli mysigt att komma hem till en familj och se hur de firar. Hennes mamma var bara glad över att få laga mat till fler personer =) Sen beroende på hos vem av hennes syskon vi ska fira hos så blir det antingen Washington D.C eller Chicago för några dagar.

Ikväll blir det nog bio men annars handlar helgen mest om plugg!

Massa kramar till er därhemma!
Tack för alla hälsningar =)

Kommentarer
Postat av: Wiba

Du verkar ha det bra där borta. Skönt o höra!

Här e det tentaplugg som gäller till hundra % inför tentan nästa vecka... Får se hur det går!



Saknar dig Kotzen!



Kram Wiba

2009-10-23 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0