Hej då USA, Hej Sverige!

Nu börjar del två av resan lida mot sitt slut. Kl.07.50 söndag morgon så står jag och Jon på Arlanda igen. 5 månader sen sist för mig och 3veckor sen sist för Jon. Nu såhär i efterhand har ju allt verkligen gått så fort.
Det har varit en underbar termin och en underbar 3-veckors resa i USA.  Nu sitter jag i hotellsängen i Las Vegas på det häftigaste hotellet jag nånsin bott på, New York New York.

Här kommer lite bilder från Los Angeles och Las Vegas:


Skejtare vid Venice Beach


Promenad längs med stranden


Utanför Universal Studios





Nyårsafton i LA


Nöjd Jon med whiskey i handen och pengar i rullning


Det går ingen nöd på mig heller


Bellagios häftiga vattenföreställning

This is it!


Kommentarer
Postat av: Anita

See you sunday! Jiihaa!!

2010-01-08 @ 23:50:14
Postat av: Annica o Christer

Välkomna hem , vi har saknat er.

2010-01-09 @ 11:33:28
Postat av: clara

saknar dig majos!!!

vann du båtbiljetten i vegas?

Kramar

2010-01-09 @ 20:10:53
Postat av: Johanna

Du är utmanad! ;) Gå till min blogg förstår du vad jag menar! =)

2010-01-27 @ 16:25:21
URL: http://www.ihuvudetpajohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0